Husetlenebak.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor altid handle.

Betaling

Husetlenebak.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Husetlenebak.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Når du har afgivet en ordre hos husetlenebak.dk, modtager du en ordrebekræftelse på dit køb på din oplyste mailadresse. Herefter bliver din/dine vare/varer pakket forsvarligt for at undgå eventuelle transportskader. Transporten udføres af Postnord.

Din bestilling vil blive afsendt inden for 1-3 dage. Hvis din vare ikke er på lager, kan der dog gå op til 7 hverdage. Du vil i så fald modtage en besked herom.

Endelig er det også muligt selv at afhente din bestilling hos os i Butikken i Silkeborg eller Viborg., inden for forretningens åbningstider. Mandag til torsdag fra kl. 10.00-17.30 og fredag kl. 10.00-18.00 og lørdag kl. 10.00-14.00. Vælger du at afhente din bestilling, er det vigtig at du meddeler det i bestillingen.

Herefter kontakter vi dig på mail, når din vare er klar til afhentning.

Køber du for mere end 500,- er fragten gratis

Vi sender gerne til Grønland og Færøerne. Dansk moms vil blive trukket fra ved bestilling, evt. moms og afgifter ved modtagelsen betales af kunden

Fragt til Grønland og Færøerne udgør 150,- dkk.  Alle forsendelser sendes med fly.

Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer og lagerstyringsfejl.

Hvis ovenstående berører din ordre vil vi give dig besked med det samme.

Når du bestilt en vare/varer hos os , modtager du en kvittering på vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Huset lenebak.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Gælder ikke Grønland og Førøerne.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Huset Lene Bak
Sct. Mathias Gade 70
8800 Viborg
Danmark

Tlf 8682 2544

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på husetlenebak@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Husetlenebak.dk